Cena

Zwroty I Reklamacje

Zwroty:

Zgodnie z obowizujcym w Polsce prawem, mogą Państwo (osoby prywatne) w ciągu 14 dni o złożenia zamówienia zwrócić towar, bez podawania przyczyny. Nie może on posiadać uszkodzeń mechanicznych (w tym rys, zadrapań), produkty te muszą do nas trafiś w stanie nie pogorszonym i nie budzącym wątpliwości co do stanu jakości i wartości względem nowego sprzętu jaki Państwo od nas otrzymaliście. W przypadku zakupu przez podmioty profesjonalne (firmy), możliwości zwrotów są ograniczone i zgodne z aktualnie obowiązującym prawem polskim. Jednocześnie muszą go Państwo dostarczyć z oryginalnym kompletem akcesoriów zawartych w opakowaniu (również nie uszkodzone), tj. z pełnym wyposażeniem. Prosimy o kontakt w celu przeprowadzenia procedury zwrotu możliwie szybko i komfortowo.

UWAGA! Wyjątek stanowią produkty wytworzone lub zakupione na specjalnie pod Państwa zamówienie lub posiadające indywidualne cechy - w takich przypadkach możliwości zwrotu nie ma. Zatem jeśli Państwa zakup i wybór jest nie do końca przemyślany/niepewny, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt z nami, celem sprecyzowania, czy produkt przez Państwa zamawiany nie należy do tej grupy.

Reklamacje:

Jeżeli usterka jest fabryczną wadą sprzętu, prosimy o szybki kontakt z serwisem producenta lub bezpośrednio z nami. Dane teleadresowe widnieją na kartach gwarancyjnych (którymi jest najczęściej dokument zakupu tj. paragon lub faktura VAT) lub innych dokumentach wysyłanych wraz z zamawianym produktem lub na stronach internetowych producentów. Jeżeli jednak z jakichkolwiek powodów, nie uda się Państwu pozytywnie załatwić sprawy z serwisem producenta, prosimy o kontakt z nami - na ile będzie to możliwe, pomożemy w sprawnym przeprocesowaniu składanej reklamacji.